یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



یه چمدون دارم که گذاشتمش یه گوشه و هر چیزی که لازم دارم با خودم ببرم می گذارم توش تا بعدا سر فرصت منظمش کنم سایز چمدون متوسطه و من هم هر وقت میرم بیرون اگه چیز مناسبی ببینم می خرم واسه سوغاتی و این حرفها . حالا تا شهریور خیلی مونده . من هم خیلی کارها دارم که باید قبل از رفتن انجام بدم . بهم گفتن دو تا چمدون که وزن هر کدوم 50 پوند باشه قانونیه . من تمام چیزهایی که ضروری داره ببرم گذاشتم توی همین یه چمدون و دیشب وزنش کردم دیدم 35 پوند بیشتر نیست . آخه این مردم چی با خودشون می برن که میشه 100 پوند . جالبه که من بعد از این مدتی که اینجا زندگی می کنم واقعا نمی دونم توی ایران چی به چیه . یعنی مثلا وقتی مامانم میگه دخترهای سیزده چهارده ساله ارایش میکنن واقعا نمی دونم واسه ماماناشون چی باید بخرم . اخه توی دوره ما واسه مامانها لوازم ارایش می بردن واسه بچه ها اسباب بازی و لوازم تحریر . در مورد سایز هم که اصلا از بیخ عربم بنابراین به تنها چیزی که پناه اوردم عطر و اودکلنه . اینم از این . حالا تا بعد ببینم چی میشه .:)


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links