یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...




تو خاطرات بچه گی عید برای من معنی کفش نو میداد و فندق های ظرف اجیل و شیرینی پودری که فکر کنم اسمش کاکا بود .
الان عید برام معنی های مختلفی میده . هر سالش یه طعمی داره یه خاطره ای . از انجایی که حس های کودکی یه جوری جز شخصیت ادم میشه یعنی میره توی ضمیر ناخوداگاه من هنوز هم عاشق خریدن کفش هستم هنوز هم فقط فندق های اجیل را می خورم و همیشه در حسرت ان شیرینی های پودری اه می کشم ...
امسال میرم تورنتو (هدیه ولنتاینم بلیط این مسافرت بود . چقدر ژست گرفتم با این هدیه :)))
خدا کنه بتونم در برنامه زیر گنبد کبود شرکت کنم . باید جالب باشه . دیدار ما در جشنواره بزرگ ایرانیان مقیم تورنتو .
زمان پرواز : شانزدهم مارس ساعت هشت و نیم شب


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links