یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...




امروز یعنی روز ولنتاین ساعت چهار بعد از ظهر در حالیکه از خستگی خوابم برده بود با صدای در خونه بیدار شدم و از همسرم یک کارت خیلی قشنگ با دو قلب قرمز بزرگ توش و یه نوشته خیلی مرتبط به ارتباط مون رو دریافت کردم :))
شرمنده شدم که اصلا وقت نکرده بودم براش چیزی تهیه کنم . هدیه ام که قبلا ازش حرف زدم بلیط دو طرفه به کانادا است که برم به دیدن خواهرام . افرین به انهایی که این وبلاگ رو می خونن و می دونن چی می تونه اینقدر منو خوشحال کنه . ما امشب سه تا تخم مرغ نیمرو کردیم و با گوجه فرنگی و پنیر و پیازچه بهترین شام ولنتاین رو در کنار هم با لذت خوردیم . جای شما خالی . از من به شما نصیحت هیچ چیزی جز صداقت نمی تونه یک رابطه رو صیقل بده و براقش بکنه .
روز عشاق به همه شما مبارک


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links