یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



طی یک عملیات کاملا ماجراجویانه ما روز چهارشنبه هفته گذشته تصمیم گرفتیم که جهت مطالعه در مورد تغییر محل زندگی مان برای مدت نه چندان طولانی در یک منطقه بسیار خوش اب و هوا و بکر از نظر طبیعت خونه ای اجاره کنیم . محلی که انتخاب کردیم تا منزل خودمان سه ساعت فاصله دارد . از قضا صبح روز پنجشنبه یک خونه کاملا مناسب به طور صد در صد شانسی نصیبمان شد . به سرعت برگشتیم . روز جمعه و شنبه نصف وسایل منزل را که شامل ضروریات زندگی است در یک یوهال جاسازی کرده و روز یکشنبه را به خالی کردن ان در منزل جدید گذراندیم . در مسیری که می پیمودیم همسرم با تلفن همراهش ترتیب وصل اب و برق و کیبل تلویزیون را داده و تنها وصل تلفن و کیبل کامپیوتر تا دیروز به تاخیر افتاد .
به نظر من اینجا سرعت انجام کارها دیوانه وار است !!! امروز چهارشنبه تقریبا یک هفته از تصمیم ما می گذرد و ما کاملا در منزل اجاره ای جدید جا افتاده ایم . تا امروز سه مهمانی داده ایم و کلی گل و شیرینی خوش امد برایمان اورده اند . خوشحالیم که چند ساعتی به بستگان و دوستان نزدیک تر شده ایم . اینجا که هستیم از هر جهت که برویم در فاصله بیست دقیقه ای دوستی یا اشنایی برای دیدار داریم .
دلم برای خانه مان در شهرساحلی قدیمی تنگ شده . همسایه روبرویی منزل قدیمی مان زحمت پست قبض های ماهانه را می کشد . من هنوز هم تردید دارم که کار درستی کرده ایم . هر چه که هست تا اینجا به خوبی پیش رفته . باید به اینده امیدوار بود ...


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links