یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...




ما اینجا یه کانال تلویزیونی محلی داریم که من بهش میگم شبکه باران به یاد شبکه محلی گیلان که یادش به خیر .
اینجا هم مثل شهرهای گیلان شهرهای کوچیک همه به هم چسبیده اند و تموم شدن یک شهر یعنی شروع شهر بعدی . شبکه باران اینجا در مورد شهر ما و چند تا شهر کوچیکی که بهش چسبیدن خبر رسانی می کنه . یکی از برنامه هاش رو که من و همسرم دوست داریم در مورد اینه که هر کسی یه پروژه جدیدی داره باید بیاد برای شهرداری توضیح بده و اعضا ان جلسه مشورت می کنن و نظرشون رو در مورد ان طرح میگن . مثلا همین دیروز یک نفر داوطلب ساختن دو تا برج شده بود که روبروی ساختمانهای مرکز شهر (داون تاون) قرار بگیرن و از اونجایی که قراره نمای خارجی اون همه اش اینه باشه تصویر داون تاون رو میشه توش دید . به نظر من خیلی باید قشنگ بشه اما اعضا جلسه انگار زیاد از این طرح خوششون نیومد . یه دفعه هم یکی از بهترین جراحهای شهر ما که با افتخار باید بگم ایرونیه همراه با یه دکتر خیلی خوب دیگه که هندیه تصمیم گرفتن یه بیمارستان در قسمتی از شهر ما بسازن که بیمارستان مجهز نداره البته این طرح مورد تایید قرار گرفت . این برنامه خیلی به کسایی که تصمیم دارن جایی خونه بخرن یا کار تجاری کنن کمک می کنه چون میتونن روی پیشرفت قیمت محل حساب کنن .
یه برنامه دیگه که من خیلی دوست دارم و براش ارزش قایلم در مورد اموزش نگهداری از محیط زیست و تمیز نگه داشتن خیابونهاست . یه برنامه هم هست در مورد نوع رانندگی و اینکه کدوم چراغ های ترافیک دوربین داره و اینکه عابرها می تونن از یه دگمه برای تغییر رنگ چراغ و عبور از چهار راه استفاده کنن .
یه برنامه هم هست در مورد معرفی برنامه های کالج . خبرهای روز و پیش بینی وضع هوا هم که هر یکساعت پخش میشه . همینطور برنامه های کنسرت و یا مسابقه های ورزشی و برنامه های ویژه که به مناسبت یا بی مناسبت در جایی انجام میگیره . هشدارهای ضروری و یا محل های ضروری که لازمه همه در موردش بدونن . معرفی رستوران های خوب و بد که بهشون نمره داده میشه . و خیلی چیزهای دیگه ...
شبکه محلی اینجا در واقع برای اسپنیش ها که اکثرشون مکزیکی هستند و تازه به این شهر امدن خیلی مفیده .
همین دیگه . خواستم بگم چقدر می تونه یه کانال تلویزیونی در بالا بردن اطلاعات شهروندان مفید واقع بشه .


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links