یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



این یکی دو روز چیزی ننوشتم واسه اینکه از تسلیت گفتن خوشم نمی اد . فکر می کنم در همچین اتفاقای ناگهانی هیچوقت هیچکس عمیقا تسلی پیدا نمی کنه . من خودم هم یکی از این وداعهای ناگهانی سرم امده هنوز جای زخمش درد میکنه هیچوقت فراموش نمیشه .
همسرم میگه همه کسایی که فوت کردن خانواده دارن اگه از هر متوفی ده نفر اعتراض کنه میشن هزار نفر . شاید این اعتراض بتونه موثر باشه . میگم چه تاثیری ؟ انهایی که فوت کردن زنده میشن ؟ هواپیمای جدید خریده میشه ؟ میان از مردم معذرت میخوان ؟ ...
دلم میخواست همه مردم ایران میشدن یکی . من اون یکی رو بغل میکردم و ساعتی گریه می کردیم . بعد دستهای هم رو میگرفتیم و ساعتها درد دل میکردیم . اخه این مردم خیلی غصه دارن . خیلی مشکل دارن . دلم سوخت . اینهایی که رفتن همه همسن و سال من بودن . هیچ کس جاشونو پر نمی کنه ...
اعتراض هیچوقت توی خون ما نبود . نه اینکه توی ایران اینطور باشه . هر جایی تعداد ایرانی زیاد بشه همینه . اصلا قابل مقایسه نیست اما فقط یه مثاله . همین دو هفته پیش یه کنسرت ایرونی در تورنتو برگزار میشه که قراره شادمهر و هلن برنامه اجرا کنن . خواهرم زیاد از شادمهر خوشش نمی اد واسه هلن بلیط می خره . اونجا میگن که هلن نمی اد و فقط شادمهر برنامه برگزار می کنه . خیلی ها ناراحت میشن اما هیچکس اعتراضی نمی کنه .
بابا بده ! میگن اینها کنسرت ندیده هستن ! میگن مرده چهل و پنج دلارن که دارن اعتراض می کنن ! میگن اینها دهاتی ان که از شادمهر خوششون نمیاد ...
میدونین ما عادت داریم واسه خودمون دلیل بتراشیم و خودمون رو تسلی بدیم .
اخ که چقدر دلم سوخت . کی می تونه جای این ادمها رو پر کنه اخه ...
به همه داغدیده ها تسلیت میگم ...


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links