یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



مجتبی سمیعی نژاد از وبلاگی های زندانی ای است که همون اوایل دستگیری اش وبلاگی ها پتیشن امضا کردن و برای ازادیش لوگو ساختن بعد از اون که طبق اخرین خبر به دوسال زندان محکوم شد انگار یه جوری سر و صداها خوابید و همه از نگرانی در امدن . اون در حال گذران دو سال از بهترین سالهای جوونی اش در زندانه . امیدوارم هیچوقت فراموش نشه ...
امروز موقع کار فکر می کردم که اگه بین این همه مشتری ای که ازم سوال می کنن یه ایرونی با لهجه رشتی پیدا میشد و یه سوالی می پرسید حاضر بودم که هر چی خریده من حساب کنم . درست همون موقع دیدم یه خانوم نسبتا میانسال بهم نزدیک شد و با انگلیسی دست و پا شکسته ای که لهجه افغانی داشت ازم یه سوالی کرد . خنده ام گرفت و بردمش بهش چیزی رو که می خواست نشون دادم . گفت نه اینو که نمی خوام ان چیزی که می خوام یه چیز دیگه است . گفتم متاسفانه نداریم و برگشتم سر کارم . ده دقیقه بعد امد پیدام کرد و گفت : اینهاش ! اینو می خواستم خودم پیداش کردم :)) دیدم اون چیزی که پیدا کرده با اون چیزی که توضیح داده زمین تا اسمون فرق داشته .
اون روزهایی که طوفان کاترینا ایالتهای جنوبی رو خراب کرد وضع بنزین خیلی بد شده بود هم گرون هم کمیاب . مردم می ترسیدن که قیمت بنزین همانطور بالا بمونه . اون موقع خیلی غر زدم حالا بعد از یکی دو ماه قیمت بنزین حتی کمتر از زمان قبل از طوفان کاترینا شده . گالنی 2.35 که حتی از یک گالن شیر هم ارزونتره (3.25)
دیگه اینکه ... امروز تولد همسرم است کادو رو چند روز زودتر ازم گرفت و جشن رو هم قراره شنبه بگیریم که چند نفری دور هم جمع بشیم . امروز تنها نشونه تولدش این بود که من صد دفعه براش اهنگ تولدت مبارکه رو خوندم :)) خیلی خوشحالم که سالهای پیش به دنیا امده چون در غیر اینصورت معلوم نبود که من الان در چه وضعیت متفاوتی ممکن بود زندگی کنم . دست تولید کنندگان درد نکنه :))

change


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links