یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



نمیدونم به چه دلیل این اطلاعیه اینقدر برای همه مشکل ایجاد کرده حتی امروز توی خبرهای سایت پیک نت هم بهش اشاره شده بود . درسته که از نظر نگارش مشکل داره اما از نظر معنا اصلا بار معنایی منفی نداره .
اگر تصور کنیم که وحدت نوین جهانی اسم یک گروه است که به هر دلیلی اعضایش را برادر وحدتی و یا خواهر وحدتی می نامند تا حدودی مشکل حل میشود .
با اجازه مافوق ترین نیروی قدرت و عظمت جهانی (به نام خدا)
سعادت درخشنده وحدت نوین جهانی (یعنی یکی از بالاترین درجات این گروه )
برادر وحدتی (ویرگول)علی اشرف کشاورز (ویرگول) رهبر وحدت نوین جهانی (ویرگول) و خواهر وحدتی (ویرگول) فخر السادات افضلی (که به علت تشابه اسم با خواهر وحدتی دیگر فکر کنم باید خواهرواقعی اش باشه )
یزدان مقتدر دانا و توانا را سپاس که خواهر وحدتی (ویرگول) افتخارالسادات افضلی (ویرگول) از جسم ثقیل به فضای لطیف تحول یافت . این تحول را صمیمانه تبریک می گوییم .
حالا فکر کنیم که اصلا حرف از مردن نیست اگر این گروه اعتقاداتی داشته باشند که کسی در مرحله ای انقدر متحول میشود که از مادیات این دنیا چشم می پوشد و به مرحله معنوی ای می رسد که مایه افتخار است تقریبا این اطلاعیه به نوعی یک تبریک صمیمانه است . حالا تصور کنیم که اصلا افتخار السادات فوت کرده باشه با اعتقادات این گروه که نامش وحدت نوین جهانی است تبریک گفته شده .
بگذارید این رسوم یکسال سیاه پوشی ضجه و فغان سوم و هفتم و چهلم و سال کمی تعدیل شود . بگذاریم رفتن و مردن انقدر زشت و غمیگن نباشد که مایه ترس شود . من اگرخدای نکرده از این دنیا رفتم خوشحال میشوم کسی چنین اطلاعیه ای برایم بنویسد ... :))

رفتم سرچ کردم دیدم کاملا درسته . این وحدت نوین جهانی اسم یک گروه است . می تونید در لینک ببینید .


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links