یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



هفته پیش یه فرصتی پیش امد که بتونم یه چیزهایی واسه مامانم بفرستم یعنی یه نفر قبول زحمت کرد . ادم اینجا هر چی می بینه دلش می خواد بفرسته آنور . اول از همه چند نوع ویتامین خریدم بعد هم شکر و شکلات مخصوص دیابتی ها . ابنبات مخصوص گلودرد . نخ دندون و چند نوع خمیر دندون . نامه و عکس .
اگه می خواستم برم توی جزییات که فکر کنم باید یه داروخانه می فرستادم از ژل زانودرد گرفته تا دستگاه تست قند خون . اینجا برای هر درد جزیی یه دارو یا یه وسیله ای ساختن . حتی یه نوع ادامس هست که بزاق دهان می سازه . داروخانه های اینجا جز اولین جاهایی بود که وقتی اولین بار رفتم کلی تعجب کردم و دلم میخواست حسابی انجا وقت بگذرونم و ببینم هر چیزی به چه دردی می خوره . یه جای دیگه ای هم که هنوز خیلی دوست دارم برم و سرگرم بشم یه فروشگاه بزرگه که مخصوص وسایل ساخت وساز بیرون و درون خونه است . از هر نوع پیچ و میخ گرفته تا دیوارهای سیمانی پیش ساخته و در و پنجره . قسمت اشپزخونه و باغبانی و رنگ اش رو خیلی دوست دارم . اصلا یکی از سرگرمی های من و همسرم اینه که میریم انجا و وسایل جدیدی که به بازار امده نگاه می کنیم و گاهی هم به فکر می افتیم یه پروژه ای توی خونه یا توی حیاط انجام بدیم . قسمت رنگش دو تا کامپیوتر داره که داخل یه خونه رو نشون میده و میشه هر رنگی رو که دوست داری روی دیوارهاش عوض کنی تا راحتتر تصور کنی رنگ مورد علاقه ات همونی هست که می خوای یا نه . از کجا شروع کردم به کجا رسیدم !
تقریبا دو ماه دیگه کریسمسه و قبل از اون دو تا جشن هالووین و روز شکرگزاری (تنکس گیوینگ) برگزار میشه . هوا امروز به شدت پاییزی بود . بارون و دیدن پرنده های گرسنه و اش داغ ...


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links