یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...




مناجات ماه مبارک رمضان


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



خدا را شکر که تمام شب صدای خرخر شوهرم را می شنوم این یعنی او زنده و سالم در کنارم خوابیده .
خدا را شکر که مالیات می پردازم این یعنی شغل و درامدی دارم و بیکار نیستم .
خدا را شکر که باید ریخت و پاشهای مهمانی را جمع کنم این یعنی که من در میان دوستانم بوده ام .
خدا را شکر که لباسهایم کمی برایم تنگ شده این یعنی که من به اندازه کافی غذا برای خوردن دارم .
خدا را شکر که در اخر روز از خستگی از پا می افتم این یعنی توان سخت کار کردن را دارم .
خدا را شکر که باید زمین را بشورم و پنجره ها را پاک کنم این یعنی اینکه من خانه دارم .
خدا را شکر که هر روز صبح با صدای زنگ ساعت از خواب بیدار میشوم این یعنی که من هنوز زنده ام.
خدا را شکر که گاهی بیمار میشوم این یعنی که بیشتر اوقات سالم هستم .
خدا را شکر که خریدن هدایا گاهی جیبم را خالی می کند این یعنی من عزیزانی دارم که برایشان هدیه می خرم .
و الی اخر ...
(برگرفته از جایی)


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links