یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



از تولد وبلاگستان چند روزی گذشته . با کمی تاخیر دوست دارم یه چیزهایی در موردش بنویسم . اشنایی من با وبلاگستان از خبر فوت نویسنده وبلاگ ماه پیشونی شروع شد . چند ماه بعد تصمیم گرفتم که وبلاگی درست کنم و اولین بار وبلاگم رو در پرشین بلاگ ساختم . قالبش تکراری بود مثل خیلی از قطره ها که شبیه هم هستند . اصلا برای همین اسمش رو یک قطره از دریا گذاشتم چون میدونستم یک روز وبلاگم یک قطره از دریای بیکران وبلاگستان خواهد شد . خاطرات زیادی رو نوشتم و از نوشتن خیلی از خاطرات هم چشم پوشیدم . به هر حال هر چه هست هنوز هست .
با اینکه گفته میشه اولین هماهنگی جمعی وبلاگی ها در مخالفت با تغییر اسم خلیج فارس بوده اما من فکر می کنم اولین نقطه همدلی وبلاگی ها خبررسانی در مورد جدا شدن لاله و لادن بود و بعد هم ...
زن رشتی از اولین وبلاگهایی بود که می خوندمش هرگز فراموشش نمی کنم متاسفانه دیگه نویسنده اش بین ما نیست . سپاسگزارم از نویسنده وبلاگ حقایقی در مورد نازلی دختر ایدین که بسیاری از مشکلاتم را با صبوری حل کرد و از نویسنده بوی تلخ قهوه که سنگ تمام گذاشت . نمی تونم بگم بهترین وبلاگی که خوندم کدومشونه اما وبلاگ عاقلانه و من و مانی رو یه جور دیگه دوست دارم .
به هر حال با چند روز تاخیرتولد وبلاگستان با همه خصوصیات متفاوت و متغیرش بر همه نویسندگان متفاوت و متغیرش مبارک .

***
به خدا می دونم که اوضاع لینکهای دست راست خیلی خرابه . اما وقت نمی کنم درستش کنم . در اولین فرصت اقدام میشه .


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links