یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



جمعه وقتی از بیرون امدم خونه روی پیغام گیر تلفن یک پیغام بود : شما رو استخدام می کنیم دوشنبه بیاین برای یه امتحان کتبی و پر کردن فرمهای لازم .
به همسرم گفتم که بدون تو نمی رم چون ممکنه لازم باشه یه قرارداد امضا کنم و من از این کارهای حقوقی می ترسم (البته بهانه بود چون من فقط احتیاج به قوت قلب داشتم ) وقتی رفتیم خیلی گرم و صمیمی حال و احوال کردن و چند تا فرم رو پر کردم و بعد هم یک ورقه سوال و یک ورقه چهار جوابی بهم دادن که مثل اون موقعها که جوان بودیم و کنکور می دادیم توی بیضی های کوچولو رو پر کنم . 90 تا سوال واسه کار توی فروشگاه !!! سوپروایزره که خیلی هم مرد خوبی بود گفت به سوالها دقت کن چون بیشترشون تیریکی اند یعنی گمراه کننده هستن . توی این فاصله که من به سوالها جواب میدادم با همسرم گرم صحبت شد .
از یه طرف حواسم به سوالها بود از یه طرف به حرفهای اونها گوش میدادم . اولش با طوفان کاترینا شروع کردن بعد کم کم حرفها خصوصی تر شد کی ازدواج کردین و کدوم ایالتها زندگی کردین و شغلتون چیه . همسرم هم خیلی صادقانه به سوالها جواب میداد وقتی رسید به تعریف از اینکه کارش چیه و وقت ازادش رو چه کار می کنه من دیگه در حال منفجر شدن بودم اروم به فارسی گفتم میشه لطفا چند لحظه سکوت کنی . واسه اینکه اگه ادامه میداد و طرف میفهمید که حقوق ناچیز این فروشگاه رو واقعا احتیاج نداریم دیگه استخدامم نمی کرد . (من نمی فهمم چرا همسر من بلد نیست از زیر جواب دادن به بعضی از سوالها در بره . فکر کنم زیاد توی بلاد کفر زندگی کرده !!!)
به هر حال از نود سوال 6 تاش غلط بود که خودش با تواضع اونها رو برام درست کرد و گفت اینها همه فرمالیته است و جز تشریفات استخدامه و خلاصه اینکه من از اول اکتبر در یک فروشگاه زنجیره ای مشغول به کار نیمه وقت میشم . یه فروشگاهی که هفته ای دوبار ازش خرید می کردم حتی اگه خرید هم نداشتم باید می رفتم توش تا سرگرم بشم اخه همه اش پر از وسایل نقاشی و کاردستی و خلاصه همه نوع هنری هست .
تا سه ماه کارم تضمین شده است بعد هم اگه خوششون امد ادامه میدم . اینم داستان امروز ما :))))


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links