یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



طوفان کاترینا اسیب زیادی به مردم وارد کرد مردم بی اب و غذا و در نهایت درماندگی ساعتهای سختی رو می گذرونن . از قضای روزگار این ایالتی که گرفتار این مصیبت شده مردم فقیر و اکثرا هم سیاه هستند . داستانهای زیادی از خودکشی تیراندازی به سمت امدادرسانان دزدی و غارت فروشگاهها شنیده میشه که به نظر من در این شرایط دور از ذهن نیست . مردم را کم کم به سمت ایالت تگزاس می برند چون میزان خسارت وارده تا حداقل یکسال اینده جبران پذیر نیست .
ادم دلش می سوزه اما خیلی ها میگن که قانون کارما گریبان این مردم رو گرفته . حتی توی بعضی از مصاحبه ها مردم خودشون هم میگن که اینجا شده عین بغداد . البته با این تفاوت که اینجا سعی میشه همه جوره خسارت جبران بشه از ادارات بیمه خونه و ماشین تا اداره مالیات و بانک و غیره اما اونجا هر کسی خونش پای خودشه و هیچکس جوابگوی هیچ اتفاقی نیست .
راستش چینی ها میگن سال خروس سال جالبی نیست . به نظر من هم همینطور بوده خصوصا برای مردم مملکت خودمان که فکر نکنم در تاریخ ایران چنین گروه سیاستمدار بی سیاستی را دیده باشه . به معین خاتمی موسوی عبدی اقاجری شیرین عبادی ایت الله حایری منتظری حسین خمینی و خیلی های دیگه فکر می کنم که الان در چه فکری هستند سکوتشون چه معنایی میده . گاهی فکر میکنم می خواد یه اتفاقی بیفته که غافلگیر بشم . یه چیزی شبیه همین طوفان کاترینا. اما هنوز ...

راستی که جای خبرچین هم خیلی خالیست . وبگردی من در لینکهای خبرچین خلاصه میشد ولی حالا بهترین منبع رو از دست دادم . به هر حال از زحماتشان ممنون .


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links