یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



این خیلی خوبه که ادمها در هر لحظه ای که قراره تلخ بشه یه جوری اونو با خنده و شوخی بگذرونن و بعدش هم فراموشش کنن . کار آسونی نیست تقریبا میشه گفت یه نوع هنره . یعنی ادمها باید سرعت العمل داشته باشن که هم متوجه بشن کجا اشتباه کردن و یا متوجه بشن طرف مقابلشون رو ناراحت کردن و در عین حال در همون لحظه یه عبارتی یا موضوعی پیدا کنن که جو عوض بشه و همه چیز با خنده و شوخی به فراموشی سپرده بشه .
ما اگه یه موقعی حرفمون بشه و من طبق معمول سکوت کنم اون زود میگه : مگه تو نمی دونی من توی جبهه که بودم موجی شدم . و من خنده ام میگیره .
وقتی من روی یه موضوعی پافشاری می کنم و از حرفم کوتاه نمی ام اون زود میگه : اگه این فاشیسم نیست پس چیست ؟ باز من خنده ام میگیره و جریان فیصله پیدا میکنه .
اخلاق و روحیات همسر یا همخونه یه دوست یا حتی یه نفر که توی یه مسیر همراه ادمه خیلی توی رفتار و تصمیمات ادم تاثیر میگذاره . ما همه باید یاد بگیریم که دلی دریایی داشته باشیم راحتتر ببخشیم زودتر فراموش کنیم و لحظات عمرمون رو تا اونجا که ممکنه با خوشی بگذرونیم .


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links