یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



شايد انقدر اطلاعات نداشته باشم که بتونم در مورد بمب اتم ببخشيد سلاح های انرژی اتمی صلح اميز اظهار نظری بکنم اما يه چيزهايی خيلی برام واضحه که نمی تونم به خودم بگم اخه تو نمی فهمی حرف نزن ...
تمام دو سه هفته قبل بعضی از شهرهای کردستان به هر دليلی که می خواد باشه کاملا متفاوت با شهرهای ديگه کشور بوده . چرا من توی وبلاگها نمی بينم کسی در اين مورد اظهار نظری کرده باشه . نه دختر در اهواز کشته شدن فکر ميکنم حداقل بايد يکی از اين وبلاگهای پر خواننده در اين مورد يه جمله نوشته باشه اما ننوشته . همه ما دو تا نوجوان را که اعدام شدن کلا فراموش کرديم و هيچ کس نمی پرسه مجتبی سميع نژاد کجاست و چرا وقتی تبريه شد هنوز ازاد نشده .
البته احمد شاملو رو که اشکالی نداره در موردش نوشته بشه چون در حال حاضر به کسی زياد ضرر نمی زنه اما گنجی بايد الان همه توجهات رو جلب کنه . عکسهای گنجی رو که در ياهو ديدم يه دفعه اين فکر به ذهنم رسيد که چطور ميشه خودشون کمتر از دو دقيقه به همسرش اجازه ملاقات بدن از اون طرف عکس بگيرن بگذارن همه ببينن. فکر می کنم گنجی حالا هم داره مورد سو استفاده قرار ميگيره برای اينکه به همه ما بگن که دست به اتيش بزنی بد جوری جيز می شی اينم عکسشه ...
عجيب اين ماه مرداد پر از هياهو است . نميشه که بگيم همه چيز شايعه است . اينم يه چيزيه مثل همون زلزله بم که يه شبه امد توی چند ثانيه همه چيز زير و رو شد . مثل همين حالا که بازم همه می دونن يه زلزله ديگه نه از نوع طبيعی جلوی رومونه اما هيچکس هيچکس نمی خواد ازش حرفی بزنه .
دوست ندارين چيزی بشنوين ؟
باشه منم حرفی نمی زنم . مثل همه ان حرفهای ديگه ای هم که حالا وقتش نيست بزنم .
من خودم لوگو گنجی رو اينجا توی وبلاگم گذاشتم اما هر وقت نگاهش می کنم يه عالمه سوال برام پيش می اد . من دوباره دچار اون احساس اشفتگی شدم که دلم نمی خواد يه چيزی که همه بهش اعتقاد دارن به علت اينکه تعداد زيادی معتقد داره باور کنم .
يه احساسی به من ميگه همه ما داريم بازی داده ميشيم .


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links