یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



بعد از پنج روز که از صبح می رفتم بيمارستان و شب برميگشتم امروز ديگه مرخصی گرفتم که يه کمی استراحت کنم در ضمن بيمارمون فردا مرخص ميشه بنابراين بايد خونه رو هم تر و تميز ميکردم . حالا بماند که دارم وبلاگ اپ ديت می کنم ...
وقتی وارد محوطه بيمارستان ميشيم يه پارکينگ خيلی بزرگ سرپوشيده است که واقعا توی اين گرمای تابستون غنيمتيه . بعد از پارکينگ وارد يه محوطه ميشيم که فواره های خيلی قشنگی اونجا گذاشتن که بيشتر شبيه به پارکه تا بيمارستان . جلوی در ورودی ساختمون هم يه سری پلاستيک های دراز در دو سايز مختلف گذاشتن که هر کسی اگه چتر خيس داشته باشه بگذارش توی اون پلاستيک ها تا زمين خيس نشه خدای نکرده کسی ليز بخوره . از اين قسمت که جلوتر می ريم بوی قهوه و کيک به مشام ميرسه و يه فروشگاه بزرگ براي خريد گل يا کادو که البته قيمتهاش هم خيلی بوتيکيه .
تمام قسمتهای ساختمون و راهرو ها تابلوهای راهنما دارند و جلوی هر دری هم يک تابلو در ارتفاع قد يک نفر که روی ويلچر نشسته باشه وصل کردن که زير کلمات دونه های برجسته خط بريل وجود داره مخصوص کسانی که ممکنه روی ويلچر نشسته باشن و هم اينکه نابينا باشن . بعد که وارد بخش مورد نظر ميشيم اتاقهای انتظار که پر از صندلی های راحت دستگاه خريد نوشابه و اب يه فواره ديواری و گلدونهای بزرگ گل طبيعی و دو تا خانوم مسوول که در هر موردی جوابگو هستند . ديگه نمی تونم در مورد وسايل و تجهيزات و کادر پزشکی اين بيمارستان توضيح بدم که واقعا خيلی عالی بود .
بايد بگم که اين بيمارستان يک بيمارستان کاملا دولتی است و به علت اينکه سن بيمار ما بالای هفتاد سال است با داشتن کارت مخصوص خدمات پزشکی برای افراد بالای شصت و پنج سال که به همه در اين سن داده ميشه تمام خدمات از قبيل دو بار عمل جراحی در طول همين پنج روز و CCU , خدمات پرستاری بعد از رفتن به بخش مجانی بوده.
***راستی سپيده جان خيلی ممنون که برای پست قبلی نظر نوشتی . خيلي دوست دارم بدونم چرا فکر کردی که من در غربت دارم سختی میکشم که برام متاسف بشی !!!!


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links