یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



گنجی را دوست دارم و برای کاری که می کند و به ان اعتقاد دارد احترام قايلم . او يک زندانی سياسی است که مثل خيلی از پناهندگان سياسی که دست به خودسوزی ، دوختن دهان و چشم ، اعتصاب غذا کرده اند می خواد پيامی برساند . اکبر و منوچهر محمدی سالهاست که با بيماری های مزمن در زندان جوانی شان را می گذرانند . سالهاست که اعداميان کردستان هم در راه رساندن پيام های مشابه جان باخته اند . پورزند جوان نبود وقتی وارد زندان شد طاقت ان همه شکنجه را نداشت . از فروهرها که نميشود هيچ وقت چشم پوشيد انها هم مثل گنجی پيامی داشتند . زهرا کاظمی هم امده بود که عکس بگیرد انها را کنار هم بچیند تا پیامی بسازد اما مرگ او خود پیامی شد . خیلی ها را اگر لیست کنیم از جمله افتاده اند . مجتبی یکی از ما است که با حکم ازادی هنوز زندانی است او هم حتما پیامی دارد ...ادمها را تبلیغ نکنیم . عکس گنجی یاداور دردی است که میکشد اما پیام این درد کشیدن چیست . ای کاش به موقع در یابیم .کسینجر دیروز اظهار نظری کرد که شاید زیاد خوشایند روحیه ایرانی نباشد اما ما که نمی توانیم با واقعیات دنیا بجنگیم . او خبر از جنگ می داد اگر و تنها اگر ما معنای واقعی پیامها را درست و به موقع درک نکنیم .
از ادمها به تنهایی بت نسازیم که اگر فرو ریخت ما نیز بشکنیم . بشناسیم بپرورانیم تفکری را که نیازی به نام انسانی مشخص در ان نباشد بلکه ایده و تفکر همگان در ان شرکت داشته باشد .
همزمان با تمام رویدادها زندگی ادامه دارد . برای کمک به بچه های بم هم باید اطلاع رسانی کرد . برای بیماران سرطانی هم . برای جلوگیری از بیماری های ساری خونی هم باید اطلاع رسانی کرد . برای برچیدن حکم اعدام هم همینطور .
یادتان نرود که هر روز گلی را ببویید وگرنه نمیشود در برابر مشکلات ناجوانمردانه زندگی تاب اورد ...


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links