یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



انقدر فاصله مسافرت و جريان بيمارستان کم بود که حتی وقت نشده داخل ماشين را مرتب کنيم . در مسير خونه تا بيمارستان کارت پستالهايی که از منهتن خريدم نگاه می کنم و حس خوب چند روز مسافرت را در ذهنم مزه مزه می کنم . من عاشق منظره شهرهای بزرگ در تاریکی شبم . وقتی که از يک بلندی به ان نگاه ميکنم . چراغهايی که مثل ستاره سو سو می زنند . يک شب در منهتن با اتوبوس تور از روی پل بروکلين گذشتيم و به منظره زيبای شهر نگاه کرديم . يکی از کارت پستالها هم عکس همان منظره است ...
حال مريضمان هم خوب است . کمی کم حوصله و کلافه است . ان هم طبيعی است ...
هميشه درست فکر کن و درست عمل کن . درست فکر کردن يعنی اينکه از تجربياتت استفاده کن و همه جوانب کاری را بسنج و بعد به قلبت رجوع کن و با توجه به انچه که فکر می کنی قلبا به ان اعتقاد داری تصميم بگير . وقتی وارد عمل ميشوی دو حالت دارد . يا موفق ميشوی که در اين صورت اعتمادت نسبت به خودت و تصميمی که گرفته ای چند برابر ميشود . اگر در تصميمی که گرفته ای موفق نشدی اسمش را تجربه می گذاری و نه شکست . حداقلش اين است که در راهی که رفته ای حس خوبی داشته ای .اينها را مادر همسرم می گويد .
***
آتش جان از کامنتی که گذاشتی متشکرم . بايد بگم که انهايی که ديگران را ساده لوح فرض می کنند هميشه متضررترين افراد بوده اند . تو می تونی با مقايسه زندگيشان اين را بفهمی . من در تمام زندگی ام دلم برای کسانی که فکر می کنند عاقل ترين زرنگ ترين و حرفه ای ترين افراد هستند می سوزد چون به خودم ثابت کرده ام که با عشق و ساده دلی زندگی زيبايی را تجربه کرده ام که انها در ارزويش هستند . موفق باشی عزيزم .


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links