یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



جمعه اینده انتخاباتی انجام میگیرد که همه کسانی را که طرفدار معین بودند و یا انتخابات را تحریم کرده اند در شرایط مساوی قرار داده . حالا بهتر است که همه بدون بغض و نفرت و بدور از هرگونه شتابزدگی با هم مشارکت فکری کنیم تا ببینیم بهترین کاری که میشود در این لحظه انجام داد چیست .
من به وبلاگ طرفداران معین رفته ام خیلی هایشان طبق انچه در سایت بی بی سی اعلام شده به طرفداری رفسنجانی می پردازند . اما متاسفانه هیچ دلیل منطقی ای در ان نمی بینم . مثلا وبلاگ جمهور نوشته :
"احمدی نژاد نه به دمکراسی پایبند است و نه از ازادی های سیاسی دفاع می کند " و هاشمی با ماهیت تکنوکراتش در پیشبرد مدرنیسم و ایجاد زمینه برای فعالیت دگراندیشان از رقیبش برتری های غیر قابل انکاری دارد .
و البته وبلاگ اقای قدیمی که بهترین کار ممکن را برای نظرخواهی انجام داده .
حالا نظر من :
از پستهای قبلی ام پیداست که می دانستم رییس جمهور اینده هاشمی رفسنجانی خواهد بود . الان هم می دانم که چه رای بدهیم و یا ندهیم باز هم هاشمی رفسنجانی رای خواهد اورد . در این لحظه تنها کاری که به نظر من بهترین است اینکه سعی کنیم ضمن انکه هاشمی رای می اورد (که بدون شک خواهد اورد) تعداد شرکت کنندگان را تقلیل دهیم تا به خودمان ایمان بیاوریم که کسی نمی تواند ما را با پاتکهای سیاسی تحت فشار قرار دهد . بگذارید اگر قرار است رفسنجانی بیاید با انتصاب بیاید نه با انتخاب ! خیلی ساده بگویم همین حالا هم رفسنجانی رییس جمهور ایران است اما ما او را با تحریم انتخابات زیر سوال خواهیم برد چون یا طرفدار اصلاحات هستیم و یا اصولا با این دولت مخالفیم . نظر شما چیست ؟


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links