یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



اقای معین تجدید اورد . تک ماده زد قبول شد . خلاصه باید یکجوری لباس گشاد ریاست جمهوری را به تن این بنده خدا بکنند . چه بهانه ای بهتر از رد صلاحیت برای تشویق جوانان پرشور که همه چیز را از نوع هیجانی اش می خواهند حتی انتخابات ریاست جمهوری .
اول قبول بعد رد دوباره قبول ! از همان اول هم معلوم بود تا اخرین لحظه رفسنجانی فکر می کرد که شاید بتواند راه حلی پیدا کند اما تنها راه رای اوردن معین ان بود که مردم علیه خودش را با کاندید شدن تشویق به رای دادن به معین کند . چه کسی است که نداند همه رای دهندگان از ترس انکه رفسنجانی رییس جمهور نشود به معین رای خواهند داد ؟
دنیای غریبی است نازنین . انهایی که مثل من نظام را از ریشه قبول ندارند تکلیفشان لااقل با خودشان معلوم است . دلم به حال انهایی میسوزد که می خواهند رییس جمهور دیگری از جنس خاتمی را برای هشت سال تحمل کنند و هر روز در برابر ناهمواری ها و ناگواری های مملکت قصه های " می کنم اما نکرد" را گوش کنند .
چه حکومتی بهتر از این میشود که رییس جمهور از نوع بد را انتخاب کنند تا بدتر سر کار نیاید و بدتر انقدر بر بد تسلط داشته باشد که مردم در بدترین حالت زندگی کنند ...
به نظر من بهتره که اقای معین از کاندید شدن کناره گیری کنه . بگذارید حکومت یک دست را هم تجربه کنیم ببینیم تکلیفمان چیست ؟ الاقل در تصمیمات اینده دیگر ولی و اما یی وجود ندارد که خاموشمان کند .


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links