یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



انسانها قادرند مرزهای زندگی شان را به دلخواه بسازند . می توانند تعیین کنند که میزان خوردن یا خرج کردن یا محبت کردنشان چقدر باشد . همینطور میتوانند برای میزان ارتباطاتشان با دیگران حد و مرز قایل شوند . لازم نیست که همه ما با هم دوست باشیم همین که دشمن نباشیم کافیست . همه انسانها از تفکر تربیت تحصیل یکسانی برخوردار نیستند بنابراین هرگز میسر نیست که همه بتوانند حرفها و عقاید هم را بفهمند و یا تایید کنند .
ما از راهروی زیبای زندگی رد میشویم اطرافمان پر از گلها و خارهاست . از رایحه گلها مست میشویم و از زیباییش لذت می برم در عین حال سعی می کنیم که خارها ازرده مان نکند . این ما هستیم که بیشتر توجه مان را به گلها می سپاریم حتی اگر در مراحلی از این راهرو تیغها و خارهای گزنده فراوانی باشد .
همه چیز در کنترل ما خواهد بود اگر اراده کنیم وبخواهیم . در زندگی مان گاهی مجبوریم افکار و عقایدمان را به اشتراک بگذاریم این به معنی ان نیست که ما در همه چیز زندگی مان با انها شریکیم . به ان معنی نیست که دیگران می توانند در ما تاثیر منفی بگذارند . به ان معنی نیست که می توانند فکر و وجودمان را تصاحب کنند . ما قادریم عشق و نفرتمان را کنترل کنیم و همیشه همان راهی را در پیش بگیریم که به ان ایمان داریم .


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links