یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



همیشه وقتی همه منتظر یک واقعه مهم اند که ممکنه به دلایلی منجر به وحدت مردم علیه نظام اسلامی بشه نمی دونم چرا و از کجا یه اتفاقاتی رخ میده که تا مردم می ان به خودشون بجنبن و بپرسن چی شد چی نشد کار از کار می گذره .
نمی دونم مثلا زلزله یا سیل می اد . اتوبوس دانشجوها میره تو دره . حرم امام رضا بمب گذاری میشه . یکی از سیاستمدارها رو عمدا ترور می کنن . یه بیماری لاعلاج اپیدمی میشه . یکی از احتیاجات اصلی مردم نایاب میشه . اب و برق جیره بندی میشه خلاصه یه کاری صورت میگیره که مردم وقتی به هم میرسن مطلب اصلی صحبتشون در رابطه با اونی نباشه که علیه نظامه .
این دفعه فعلا با جریان سقوط هواپیماها شروع شده هر چی به انتخابات نزدیک تر می شیم اتفاقها عجیب و غریب تر میشن . همه چیز یه جورایی کاذب میشه . دقیقا انقدر کاذب که همه متوجه میشن و به هم میگن بازم نزدیک انتخابات شد اینها دارن سر مردمو شیره می مالن .
یه چیز که توی همه این سالها مشترک بوده شعار علیه بیگانگان و تشویق مردم به وحدت ملی است . و عجبا که هنوز این شعار فصلی خوب به سر مردم شیره می مالد . توهین نباشد اما امد نیامد بیگانگان به رای من و تو نیست . بیگانه که بخواهد بیاید منتظر فرش قرمز نمیشود . تو هم اگر فکر می کنی ان ورقه رای که در صندوق کفن پوش می اندازی باعث اتحاد ملی میشود اول برو ببین چه چیز دیگری داری که ملی است بعد به فکر وحدت از نوع ملی اش باش ...
سبز باشی


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links