یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...




رستوران مورد علاقه


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



وارد يک رستوران می شين خيلی از محيطش خوشتون می اد به دور و بر که نگاه می کنيد می بينيد همه چيز يه جورايی براتون خوشاينده . احساس راحتی می کنيد و می تونيد ساعت خوبی رو توش بگذرونيد . يک گارسون می اد که طبق معمول همه رستورانهای ديگه ازتون سفارش بگيره . متاسفانه رفتار درستی نداره به قول ما سرويس دهی اش خوب که نيست هيچ خيلی هم بده . وقتی غذا سرو ميشه به نظرتون خيلی عاليه و درست همون چيزيه که انتظارش رو داشتين .
من اگه بخوام يه بار ديگه برم يه رستوران که ازش لذت ببرم حتما ميرم به همين رستوران فقط تقاضا می کنم که يک گارسون ديگه ازم سفارش غذا بگيره .
حالا می خوام نتيجه بگيرم کسايی که فکر می کنن با تغيير رييس جمهور که در مثال ما حکم همان گارسون رو داره عوض بشه همه چيز درست ميشه بايد بگم همه چيز در ايران براشون مورد تاييد است که تنها با تعويض يک کارگزار احساس می کنيد همه چيز تغيير خواهد کرد و اين اشکال بزرگ اشتباهی است که رای دهندگان به رييس جمهوری اينده مرتکب می شوند . به طور خلاصه انهايی که در اين انتخابات شرکت می کنند نظام جمهوری اسلامی ، ولايت فقيه ، قانون اساسی را مورد تاييد قرار داده اند . ديگر بقيه تحليلش با خودتان ...


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links