یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



امریکا و روسیه که در مورد ایران به توافق رسیدند همانطور که از اول هم معلوم بود باج میدهند تا روسیه وارد بازار تجارت جهانی بشه روسها هم با هر سیاستی که در قبال ایران انجام بگیره توافق می کنن . خلاصه هر کشوری یه سری نقطه ضعف داره که امریکا می تونه از اون راه بهش رخنه کنه . انگار همه مهره های درهم و برهم دارند یه جوری میرن سر جاشون و همه چیز داره منظم میشه برای هموار کردن تغییرات ایران . اسراییل و فلسطین - لبنان و سوریه - انتخابات عراق و روی کار امدن اقای جعفری که مورد علاقه شیعه هاست - پیدا شدن گروهک های ضد امریکایی در عراق - همسو شدن یا همسو کردن اتحادیه اروپا با مواضع امریکا ... من اگه توی نوشته قبلی ام گفتم که وضعیت زرده به این معنا نبود که جنگ میشه منظورم این بود پرونده ایران هر روز بازتر میشه و هر روز تعداد زیادی تحلیل گر سیاسی و سناتورها می ان و در مورد اینده ایران نظرشون رو میگن . این برنامه ها هر روز نسبت روز قبل بیشتر میشه و به نظر من باید در کمتر از شش ماه اینده تصمیم قطعی در مورد ایران گرفته بشه گو اینکه خیلی ها میگن تا یک ماه دیگه همه چیز روشن میشه . من هنوزم فکر می کنم که جنگی از طرف امریکا شروع نمیشه مگر اینکه دولت ایران برای تداومش جنگ رو انتخاب کنه تا از احساسات مردم استفاده کنه . ما هم اگر چه همگی برای زندانی شدن ارش و مجتبی ناراحتیم و تلاشمون رو می کنیم اما به نظر من بهتره تا وقت هست کمی منسجم تر برنامه ریزی کنیم و کارهای مفیدتری انجام بدیم .
من وبلاگ پرخواننده ای ندارم و اغلب در روز کمتر از سی نفر به وبلاگم سر می زنن . اما فکر می کنم بد نیست یکی دوتا پیشنهاد کنم:
1- از الان تا عید که کمتر از چهار هفته باقی مونده می تونیم مثل اون موقع که همگی اسم وبلاگهامون رو امروز کرده بودیم هر هفته اسم وبلاگهامون رو به یه چیزی تغییر بدیم . چهار اصل که همه مون به اون معتقدیم مثلا ازادی مطبوعات . ازادی زندانیان سیاسی . رفراندوم . جدایی دین از سیاست . یا چیزهای مشابه . بعد هم اگه تونستیم همینطور ادامه میدیم و هر هفته رو به یه چیزی اختصاص می دیم فکر کنم خواسته هامون بیشتراز 52 هفته ساله البته !!!
2- میشه یه اتاق در پالتاک بازکرد که اتاق وبلاگی ها باشه و فقط به این منظور باز باشه که در مواقع ضروری ازش استقاده بشه .
3- حالا که در هر شهر ایران ممکنه اتفاقی از قبیل برف و زلزله و سیل و ... چیزهای دیگه پیش بیاد (امیدوارم دیگه پیش نیاد) 5 نفر از هر استان انتخاب بشن که در مواقع ضروری بشه ازشون خبرهای موثق رو گرفت . فکر کنید فرضا اگه مثلا در یه شهری اتفاقی مثل 18 تیر پیش بیاد بشه خبرگرفت و حتی عکس از خبر تهیه کرد .
میدونم این پیشنهادها به فکر همه میرسیده . می دونم که شاید قبلا این کارها انجام شده اما اینها رو نوشتم برای اینکه هر وقت چشمم می افته به این نقشه که بالای کامپیوترم فکر می کنم چه کارهایی می شه کرد که همش می گیم فردا . فردا . فردا ...


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links