یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



همیشه همه چیز تاریخ مصرف داشته این روزها تاریخ مصرفش را می نویسند ان قدیم ها نمی نوشتند . ان موقعها مردم حدس می زدند که چه چیزی دیگه فاسد شده و باید دور انداختش این روزها بسته ها رو زیر و رو می کنند تا تاریخش را بخوانند .
حالا چه به سبک قدیمی چه به سبک جدید حکومت اسلامی ایران تاریخ مصرفش گذشته و یه قول خودمان منقضی شده . این را هم تجربه می گوید و هم تاریخش را برایمان روی بسته اش نوشته اند و حالا اعلام کردند که همه بدانند . من با اینکه چطور باید این کالای مصرفی فاسد شده را دور انداخت کاری ندارم اما دلم برای انهایی می سوزد که هنوز نمی خواهند به روی خودشان بیاورند که بوی تعفن این حکومت حال همه را به هم زده . هنوز دارند برای دوره بعد ریاست جمهوری تعیین می کنند .
راستی یک نفر از اون بالایی ها گفته حمله به ایران کار محالی است . ای کاش کار محالی نبود چون متاسفانه یکی از افتخارات امریکا این است که کارهایی را انجام دهد که به نظر دیگران محال است .
خدا نکند که امریکا به ایران حمله کند اما وقتی هر روز صبح اخبار با سناتورهای مختلف در این باره مصاحبه میکند و تغییر رژیم ایران در سر فصل خبرهای مهم شنیده میشود بدجوری دلم شور می زند ...
راستی یک چیز دیگر . من هم رفتم متن مخالفت دخالت نظامی امریکا را امضا کنم اما انقدر متن نامه خشونت امیز بود که بیشتر شبیه به اعلام جنگ بود تا مخالفت با جنگ .
شتر سواری که دولادولا نمیشود اگر به کسی بگویید زورگو است و جنگ افروز است . از نظر تو هر چه باشد خوشایند او نیست . نمیشود که به کسی اولتیماتم صلحی داد و نیش و مشت نشان داد . اصلا متنی را که خانوم عشرت شایق امضا کرده باشه از نظر من محکومه حالا شما چه خوشتان بیاد چه نیاد .
بروم ببینم کسی متن بهتری اماده نکرده که امضا کنم !


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links