یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



سیاست بازی سختی است . هم برای کسانی که قانون بازی را وضع می کنند هم برای بازیکنان و هم برای تماشاگران .
بوش برد برای اینکه باید می برد . او چهار سال اینده را خواهد ماند تا امریکا و امریکایی ها را برای دوره بعد اماده کند . دوره ای که در ان برای اولین بار یک زن دموکرات رییس جمهور خواهد شد .
در این که مردم امریکا ادمهای دینی هستند شکی نیست اما مطلقا ادمهای احمقی نیستند . بوش اگر به نظر ادم احمقی برسد یا اصولا احمق هم باشد برای اینده این مملکت بسیار مفید تر از کری بود . یعنی در این دوره لازم بود که ادم احمق و بی کله ای برای اینده بهتر امریکا انتخاب شود .
هشت سال جنگ ایران و عراق یک میلیون نیروی نظامی و غیر نظامی کشته شده در جنگ هیچ سودی در بر نداشت . یک سال جنگ امریکا و عراق سه هزار کشته امریکایی کمترین سودش چاههای نفت بود . کجای این تصمیم برای مردم راحت طلب امریکایی که در سیستم سرمایه داری زندگی می کنند ضرر داشته ؟؟
زندان ابوغریب ؟ ویدیو بن لادن ؟ سر بریدن گروگانها ؟ کشتن مردم عراق ؟ ... ما چطور می خواهیم برای این قضایا قاضی باشیم در حالیکه زندان اوین و زیر زمینهای بازداشتگاه گوهر دشت ! ویدیوی دکتر عباسی ! قطعه قطعه کردن فروهر ها ! کشتن مردم بم را در پرونده مان داریم .
عصبانی نشوید . تند نروید . دنیا سراسر بی عدالتی است . ما به دنبال کدام مدینه فاضله داستان می سراییم ...
ارام و خونسرد باشید . به صندلی تان تکیه دهید . به پیروزی بوش و باخت کری فکر نکنید . اینده به زودی می رسد و ما شاهد داستانهای مختلفی خواهیم بود ...


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links