یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



خیلی خوبه که ادم عادت کنه صبحها وقتی از خواب بیدار میشه خوش اخلاق باشه . من که نیم ساعت اول عین برج زهرمارم . اولین چیزی هم که هر روز به ذهنم میرسه اینه که باید حتما برای پنجره ها پرده کلفت بگیرم تا اینقدر نور اذیتم نکنه . بعد فکر میکنم به خوابی که دیدم و یه کم خیال بافی می کنم . بعد چند تا فحش ابدار میدم به هوا (اگه تابستون باشه به گرما اگه زمستون باشه به سرما) . بعد هم که تصمیم میگیرم از جام بلند شم و روزم رو شروع کنم چنان قیافه طلبکارانه ای میگیرم که انگار بابت روز شدن باید بهم خسارت بدن ...
اما خوشبختانه همخونه ای بنده دقیقا متضاد منه . تا چشمش باز میشه اولین اهنگ قدیمی ای که به یادش می اد (مال مرضیه و هایده و ...) می خونه . اونهم با چهچهه ! بعد هم انگار که دارن تشویقش می کنن هی تشکر میکنه از تماشاگرها و میگه که دیگه بلند نشین راضی به زحمتتون نیستم . بعد میره توی اشپزخونه هی مصیب می خونه که مادر کجایی که ببینی این پسرت چقدر ذلیل شده داره خودش صبحونه درست می کنه (مخصوصا هم داد می زنه ) بعد هم هر حرفی می خواد بزنه میگه که جیزز (حضرت مسیح) فرموده که مثلا باید امروز حتما باید روغن ماشین عوض بشه .
خلاصه که هر روز یک ابداعی میکنه برای خوش اخلاق بودن ... یه روز با صدای جیرجیر در اتاق ورزش میکنه . یه روز گیر میده به یه کلمه و هر جمله ای میگه اون کلمه رو یه جوری ازش استفاده میکنه . دیروز گیر داده بود به " اکی " هر چی میگفت اخرش میگفت اکی !
میگم چطور می تونی صبح ها اینقدر خوش اخلاق باشی میگه مجبورم یه جوری نقصهای تو رو جبران کنم !
اما هر چی از روز میگذره من بیشتر خوش اخلاق میشم و اونم ... دروغ نگم بازم خوش اخلاق تر میشه ...


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links