یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



شادی شاعرانه به ابطحی پیشنهاد کرده که کاندید ریاست جمهوری بشه . اگر این کار رو بکنه من حاضرم تا واشنگتن برم تا در سفارت ایران بهش رای بدم . اگر رقیب هاشمی رفسنجانی باشه که دیگه حتما می رم . من از زمان ریاست جمهوری رفسنجانی فقط قیافه کریهش به یادم مونده وقتی که تو خلاصه خبرها خبر افتتاح یک پروژه رو نشون می داد و از ایشون هم وسط ناکجا اباد کلنگ به دست فیلم برداری میشد . فکر کنم به همین مناسبت ها بود که
صنف کلنگ سازان اعلام کرد که اگر هاشمی رفسنجانی کاندید رییس جمهوری شود حتما به او رای می دهد . اما خاتمی حتی در مصرف کلنگ هم صرفه جویی کرد .

***
باورم نمیشد اما حقیقت داره . امروز گزارشی رو دیدم که در پنجاه ایالت موجود بنده در اونی زندگی می کنم که میزان تصادفاتش از همه بیشتره . و در این ایالت محترم در شهری زندگی می کنم که میزان تصادفاتش از بقیه شهرهاش بیشتره و در این شهر دقیقا در خیابونی زندگی می کنم که میزان تصادفاتش از بقیه جای شهر بیشتره . حالا فقط باید پولهامو جمع کنم واسه خرید یک تابوت مشکی براق که خراطی شده هم باشه نگران بقیه چیزها نیستم خودش انگارفراهم میشه ...
***
تقریبا کمتر از یکسال قبل همسرم تصمیم گرفت که دوستان قدیمی دوره هنرستانش رو پیدا کنه . دو تاشون رو البته چند سال پیش خیلی اتفاقی پیدا کرده بود اما حالا شدن ده نفر . دیروز هم یکی دیگه رو پیدا کرد و براش ایمیل داد و اونهم خیلی سریع جواب ایمیل رو داد . جالبه حالا شده فیلمبردار و حسابی معروف شده . برای همین به راحتی سایتش رو پیدا کردیم و عکسش رو دیدیم و کلی ذوق زده شدیم . همه شون توی ایران هستند غیر از یکی شون . بعد یکی ازاونهایی که ایرانه بقیه ها رو دعوت کرد و یه عکس دسته جمعی گرفتند و برامون ایمیل کردند . خب سالهای زیادی از دوران تحصیلشون گذشته خیلی تغییر کردند . واقعا پروژه جالبیه ها . فقط یادتون باشه اولش یه کلنگ بزنید .(برمی گرده به قسمت اول پست )!!


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links