یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



خیلی خوشحالم که ژیلا و برادرش هر دو از زندان ازاد شدند و تحت نظر بهزیستی هستند و گروهی غیروابسته به مراکز دولتی که در خود مریوان تشکیل شده در پیگیری وضعیت این دو تلاش می کنند . دیروز شنیدم که سعی خواهد شد که این دو را از ان منطقه دور کرده ودر شهری که شناخته نشوند ازشون مراقبت بشه . ژیلا در زندان شلاق خورده اما خوشحالم که حکم سنگسار یا اعدام در مورد او اجرا نشد . خبر بعدی هم اینکه یاسرعرفات حالش وخیم است و امیدی به بهبودی او نیست . دست راستش زیر سر اسمشو نبر !

متاسفانه همین حالا شنیدم که خبر ازادی این دو با اینکه با نامه رسمی و ارم دار جمهوری اسلامی اعلام شد اما خبر دروغی است و این دو هنوز در حبس تعریزی هستند ...

***

چند هفته پیش برامون یه نامه رسید که پیشنهاد کرده بود خونه مون رو به قیمت مناسب می خرند . ما زیاد جدی نگرفتیم و گفتیم توی این زمستونی کی حوصله خونه عوض کردن داره . اما انگار همسایه هامون موضوع رو جدی گرفتند و تا حالا سه تاشون خونه را فروختند امروز هم خونه روبرویی داره اسباب کشی می کنه . از امروز موضوع جدید برای پیله کردن پیدا شد ... :))

دیروز هم برای اولین بار تصاویر من و همسرم در یک برنامه از کانال لوکال تلویزیون پخش شد و کلی ذوق کردیم :) اینجوری بود که چند روز پیش رفته بودیم یه گردهمایی ای که هنرمندای شهر در ان جمع بودند من هم چون خیلی جان خودم هنرمندم توی این جلسه شرکت کردم (نهایت اعتماد به نفس ابکی ) و همانا فیلمبرداری و همانا پخش تصاویر به یادماندنی ما از کانال لوکال :))

دیگه این که : طریقه جدید رژیم لاغری توسط گریپ فروت و عسل .
یک عدد گریپ فروت را اب گرفته و با یک قاشق مرباخوری عسل مخلوط می کنید و قبل از هر وعده غذا نوش جان می نمایید . میگن معجزه میکنه !!



About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links