یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



از یکی پرسیدن میدونی ایران در تصادفات رانندگی مقام اول رو داره . گفت : چشم ندارین ببینین ما توی یه چیزی اول شده باشیم !
همین یکی دو روز پیش جلوی در دانشگاه گیلان یه دختر خانوم دانشجو تصادف کرده و فوت میکنه . راستش از جزییات خبر چیزی نمی دونم اما گویا برای همین قضیه دانشجوهای دانشگاه گیلان خواسته اند اعتراض یا تحصن کنند که قبل از ان خانواده هاشون تهدید شدن که از اینکار جلوگیری بشه . مملکت گل و بلبل !
#
خیلی ناراحت شدم وقتی شنیدم که پدر و برادر یکی از زندانی های سیاسی ایران به نام امیرعباس فخراور تصادف کردند و پدر این زندانی در بند متاسفانه فوت کرد و برادرش هم در بیمارستان بستری است . من چند وقت پیش در فیلم کوتاهی که از این زندانی و مادرش گرفته شده بود و از تلویزیون پخش شد شناختمش . خلاصه اینکه انگار برای اینکه در مراسم بعد از تدفین بتونه شرکت کنه مجبور شده چهارصد میلیون تومان وثیقه بگذاره ... واقعا ناراحت کننده است .
##
چند روز پیش هم به یکی از بستگان تبریک قبولی کنکور دخترش رو می گفتم . خیلی ناراحت بود . میگفت که می خوان دانشجوها رو ببرن اردو (مشهد) خیلی دلش شور میزنه که نکنه اتفاقی برای دخترش بیفته . اون حادثه کشته شدن دانشجوهای اردوی سیاحتی زیارتی رو که یادتونه . خیلی ها گفتن که عمدی بوده چون همه شون جز نخبه ها و تیزهوشها بودن . اون موقع که باورم نشد اما بعدا که دیدم هر مهره ای که واسه دولت مضره با یه تصادف ساختگی کشته میشه فکر کردم نباید روی ناباوری هام پافشاری کنم ...
###
موضوع رو عوض کنیم ...
یه رژیم غذایی خوب رو همون شب یکی از دوستامون برام توضیح داد که خودش به همین روش بیست پوند وزن کم کرده بود .
گفت که باید بین شش تا هشت وعده غذایی در روز را روی ساعت تنظیم کنم . یعنی یا هر چهار ساعت یکبار یا هر سه ساعت یکبار یک وعده غذا بخورم . باید چهار یا پنج وعده غذایی صرفا میوه باشه . مثلا در روز یک سیب . یک موز . یک خوشه انگور الی اخر . از هیچ میوه ای هم در روز تکراری خورده نشه . بقیه وعده ها باید سالاد باشه و مرغ پخته . یا تخم مرغ پخته و سالاد . یا یک تکه نون برشته با پنیرو سالاد .
البته خیلی برام توضیح داد . من خلاصه اش کردم . از دیروز شروع کردم به رعایت کردن . هر وقت به نتیجه مورد نظر رسیدم حتما در وبلاگم اعلام می کنم . این رژیم هر بدی داشته باشه از نخوردن بهتره !!


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links