یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



من از دیروز که رفتم واسه خودم خرید و هیچ لباس مناسبی پیدا نکردم خیلی افسرده شدم و واقعا تصمیم گرفتم که رژیم بگیرم لااقل یه کم لاغر بشم به همین مناسبت که مصادف شده با نیمه شعبان امروز از صبح یک دونه موز خوردم و بس . حالا ساعت سه بعد از ظهره دارم ضعف می ارم . از یه طرف دارم سر درد میگیرم از طرف دیگه میگم خوب لاغر شدن این چیزها رو هم داره . البته دلم رو هم خوش کردم به شام که خونه یکی از دوستامون دعوتیم . به نظرم تنها راه لاغر شدن اینه که به در یخچال یه قفل بزنم و کلیدش رو هم بندازم تو چاه !!
اون روزها که خیلی وقت ازش گذشته و من میخواستم بیام اینطرف اب یکی از دوستامون سفارش کرد که اگه میشه یه تقویم سررسید براش بیارم . من هم اطاعت کردم و یکی از اون کاملترینهاش براش خریدم . از اون موقع داستانها داریم . این دوست ما هر وقت کارت تلفن مفتی گیرش می اد زنگ می زنه به این اداره ها و سازمانهای دولتی تهران و بهشون میگه که چرا شرشون رو کم نمی کنن . یه دفعه زنگ زده بود مجلس و گفته بود که لطفا به نماینده ها بگید که دهنتون صافه :)) صد دفعه زنگ زده بیت رهبری و دفتر ریاست جمهوری . هر وقت هم که ما رو می بینه میگه دستتون درد نکنه و کلی از شاهکارهای تلفنی اش حرف می زنه . جدیدا میگه زنگ زده بوده به منکرات تهران و گفته که چه خبر از فایزه هاشمی ؟ خلاصه طرف هم مثل اینکه ادم شوخی بوده کلی با هم بگو و بخند کردن . من اوایل که میگفت چه چیزهایی میگه چون تازه از اونجا امده بودم و هنوز اون حالت ترس ناخوداگاه رو داشتم همیشه لبهامو گاز میگرفتم و بقیه ها از این حالت من خنده شون میگرفت اما حالا دیگه عادت کردم . امشب هم که ببینمشون حتما باید بازم از این شیرین کاری ها بشنویم .
خب دیشب هم که اقایون کاندیدای ریاست جمهوری امریکا به سلامتی کارشون رو به نحو احسنت انجام دادند و هر دو یک ساعت و نیم BS تحویل مردم دادند خوب بعد از چهار سال مردم به گفته های بوش که عادت کردند اما خوب بی اس های کری براشون جدید بود و برای همین خیلی احساس کردند که دموکراتها پیشی گرفتند . راستش من نمی دونم این مردم ساده دل که از کری طرفداری می کنند نمی دونند که اگه ایشون انتخاب بشه چه بلایی قراره سر کمپانی هایی طرف قرارداد که در عراق هستند می اد . نمی دونند که وضعیت استاکها چی میشه . ایا می دونند که بازم مالیاتها بالا می ره . اصلا چطور کری می خواد امریکایی ها رو از سر چاههای نفت عراق برگردونه . به هزار و یک دلیل دیگه مطمین باشین که اینهایی که پلاکارد کری رو تو دستشون می گیرند اینده امریکا رو تعیین نمی کنند اونهایی بوش رو دوباره رییس جمهور می کنند که وقتی که امریکایی ها خوابیدن دارن نقشه ده سال اینده امریکا رو طراحی می کنند .
راستی دیشب بعد ازتمام شدن مناظره خانوم کری چنان بوس ابداری از کری گرفت که فکر می کنم توی ماه عسلش همچین کاری نکرده بود . جدا که زن کری به نظر خیلی ها که من شنیدم عامل پس رونده ای برای کری داشته . واسه همین هم این اواخر کمتر کنار شوهرش افتابی شده ...
حالا بگذریم از این حرفها . واقعا گرسنه ام شده . چی کارکنم !


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links