یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



شاید اصلا به هم ربطی نداشته باشند اما این قضیه از کار افتادن سایت بلاگ رولینگ منو یاد اون روزهایی می اندازه که وقتی توی تهران شلوغ پلوغ میشد توی شهر ما تلفن ها از کار می افتاد و اعلام می کردند که کابل برگردونه . تا حدود زیادی ارتباطها قطع میشد و یه جور سکوت بد طمع برقرار میشد .
بعد از دستگیری پدر سینا مطلبی که واقعا ناراحت کننده بود دوباره اون سکوت بد طمع به سراغمون امده . وبلاگهای اپ دیت شده هم نشون داده نمیشه . به خبرهایی که از وین می رسه نمیشه اطمینان کرد چون هر فرقه و جناحی تحلیل خودش رو داره . اما از کل قضیه تا اینجا که بوی خوشی نمی اد .
حسین درخشان هم پیشنهاد کرده که روز دوشنبه اسم وبلاگهامون رو به امروز تغییر بدیم من نه علاقه ای به اصلاح طلبها دارم و نه به روزنامه شون اما عقل سالم حکم می کنه که در یک کار گروهی انهم به این سادگی باید شرکت کرد و همیشه باید سعی کرد کمترین نق زده بشه و کمترین کارشکنی صورت بگیره بنابراین من هم دوشنبه اسم وبلاگم امروز خواهد بود .
دیروز هم شنیدم که خانوم کولایی به واشنگتن امدند و همین که شروع کردند به دور گرفتن مدعوین که گروهی از انها دانشجویان بودند چنان ایشون رو شستند و چلاندند و اویزان کردند که فکر نکنم دیگه هوس سخنرانی انهم در سرزمین دشمن بزرگ امریکا را بکنند .
از خبرهای این طرف هم ... هوا کاملا طوفانی است اما هنوز خطرناک نشده . کمی نگران دوستان در فلوریدا هستم اما راستش نوع نگرانی های مربوط به تورنیدو و هریکن و این جور چیزها خیلی با نوع نگرانی های زلزله در کشور خودمون فرق داره . برای طوفانی که نیامده بیشتر از دویست شلتر تدارک دیده شده بود و الی اخر ...
خبر دیگه اینکه یه دختر خانوم در عرض یازده ساعت چهل تا ابجو خورد و جان به جان تسلیم شد . خدا را شکر که ایرانی نبود وگرنه قبلش شلاق هم می خورد !
دیگه اینکه یه گاو که افتاده بود توی یه چاله موقع بیرون کشیدن سکته کرد اما کشاورز با دو سه ضربه زانو به قلب گاو اون رو دوباره به حیات برگردوند تا چند وقت دیگه که فربه تر شد سرش رو ببرند و بخورندش ...
به خدا اینها واقعا خبرهاییه که همین الان داره از اخبار پخش میشه !!!


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links