یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



امروز همراه پاکتهای قبض يه پاکت ديگه هم توی صندوق پست بود. در کمال خونسردی بعضی ها چراغ قرمز رو رد کرده بودند و سه تا عکس خوشگل هم برامون فرستادند که حقيقت رو نشون ميداد و پنجاه دلار هم جريمه برای اينکه يه کسايی يادشون بمونه که نبايد چراغ قرمز رو رد کنند . خيلی جالبه ها همين چند روز پيش داشتم می گفتم که توی مسيرهايی که ما معمولا می ريم فقط دو سه تا چهار راه اصليه که دوربين داره اما انگار اشتباه می کردم . من هميشه احتياط می کنم چون اصولا از چراغ گردون پليس می ترسم حالا می خواد مربوط به هر کس و هر کجا که باشه فرقی نمی کنه . يه دفعه حتی از ترس اين چراغ گردون ابی و قرمز داشتم خود پليسه رو که وسط خيابون بود زير می کردم . اگه اژير بزنه که ديگه فکر کنم گريه می کنم (اخره شجاعت) . برای همين بعضی ها خيلی جرات دارن که اينقدر واضح (اونطوری که توی عکس نشون می ده ) چراغ قرمز رو رد می کنند . ای خنديدم ای خنديدم . کی بود می گفت راننده راننده های ايران . کی بود ميگفت اين ها فقط می تونن روی يه خط مستقيم رانندگی کنن . کی بود می گفت به اينها جای تصديق C بايد تصديق Z داد . لطفا وقتی چک پنجاه دلاری رو می فرستيد يادی هم از ما بکنيد .:)))


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links