یک قطره ...

با اسم کيجا به دنيا آمد . چون کسی معنای کيجا را نمی دانست قطره ای از دريا شد . قطره ماند اما دريا نشد ...





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



یک سایت اطلاعاتی هست که گاهی خیلی سرم را گرم می کنه . شاید قبلا هم در موردش نوشته باشم . میشه ادرس خونه ها رو بهش داد و قیمتشون رو فهمید و یا اینکه میشه اسم یک نفر را بهش داد و لیست خونه و مستغلاتی که دارد استخراج کرد . بعضی از ایرانی های اینجا واقعا لیست بالابلندی دارند و من همیشه خوشحال میشم وقتی می بینم که چقدر رفتار صمیمی و بی تکلفی دارند . اهل ژست و خودنمایی نیستند . مردم را دسته بندی نمی کنند و فقط با افراد خاص رفت و امد نمی کنند . یکی شان که اموالش سر به فلک می کشد و بعد ها فهمدیم یکی از ثروتمندترین های این مرز و بوم است . گاهی هم اسم کمپانی شان را در تلویزیون تبلیغ می کنند . رفتار اینها از همه معمولی تر است و صمیمی تر . یکی دو خانواده ایرانی دیگر هم هستند که لیست اموالشان کمی از این قبلیه کوتاهتر است اما در خور توجه است . انها هم ادمهای خونگرم و خوبی هستند فقط حیف که کمی سنشان بالا است و من زیاد موضوع مشترک برای صحبت پیدا نمی کنم . حالا از ان طرف قضیه هم بگم که توی این سایت مورد علاقه فضولهایی چون من ! میشود درجه خودبزرگ بینی و غلوسازی بعضی ها را سنجید . مثلا انهایی که میگن وقتی به ایران مسافرت می کنند در هر چمدانشان هفت هشت هزار دلار جنس خوابیده و همه اش هم سوغاتی است و ارزو می کنند که میشد بیشتر از چهار چمدان می بردند . وقتی هم که برمی گردند انقدر داستان تعریف می کنند که ادم گاهی فکر می کند هرگز انجا را ندیده .
وقتی سر کار نمی روند می گویند احتیاجی به پول ندارند وقتی سر کار می روند می گویند برای سرگرمی می رویم . همیشه لباسهای زرق و برق دار می پوشند و وقتی غذا می خورند نصفش را در بشقاب اضافه می اورند و مرتب از توازن اندام حرف می زنند .
خلاصه اینکه ادم می ماند اینها با این همه ژست و ادا چرا در بورلی هیلز زندگی نمی کنند .
من هم همیشه کله ای دارم که هرکسی حرفی می زند با ان تاییدش می کنم . دلم می سوزد که دروغ کسی را به رویش بیارم و دل کسی را بشکنم . همه اینها اطلاعاتشان در این سایت یک خطی است . اما خب ادم وقتی چنین سایتهایی را می شناسد دیگر زیاد حرفها را جدی نمی گیرد ...


About me

Email

    1ghatreh[at]Gmail[dot]com

Links